facebook

10 wrz 2013

Co za cudowny czas! Fashion Week w Nowym Jorku- wszyscy dodają zdjęcia jak to fajnie jest się „ polansować ” na salonach, sweet foteczki z pokazów, stylizacje wyselekcjonowane z wielką precyzją na każdy dzień.. I fajnie, niech się lansują/promują. W zasadzie od niedawna większą uwagę skupia się na osobach, które wchodzą na pokaz niż na samym wydarzeniu, w którym biorą udział.. No ale jeżeli już tak jest, to ja się pytam czemu polskie przedstawicielki wypadają tak słabo? Tak patrzę, porównuje z osobami reprezentującymi inne kraje europejskie i stwierdzam, że jest bieda. Straszna bieda. Mało wyraziście, nadmiernie poprawnie i nic odkrywczego. Co za nuda. Cóż, nikt nie mówił, że będzie szał. Jako fanka mody powinnam śledzić każdy pokaz, wertować relację z wybiegów, ale jakoś mi się nie chce. I nie wiem czemu? Może to ta pogoda, która doprowadza mnie do szału? Choć pada dopiero drugi dzień, jestem nie do życia. Dlatego dziś ma przekór aurze dodam zdjęcia, które zostały wykonane w jeden z tych cudownych ciepłych, letnich wieczorów. Co do stylizacji- połączenie sukienki ze sportowym obuwiem. Bardzo wygodne zestawienie, idealne na wycieczkę rowerową czy pieszą. Miało być kobieco i nieskomplikowanie. Mam nadzieje, że zamierzenia się udały.















sukienka - H&M
bluza - Gina Tricot
buty - Adidas

fot: Adrian Urbański

6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie taka właśnie jesteś!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Iguuu!!! Mega foty i stylizacja! jak nic Sexi Lady! nawet w adidasach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia:) masz piękną twarz!

    pozdrawiam

    http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń