facebook

16 sie 2013

Dzisiaj zaległy post, który miałam dodać w czerwcu. Niestety nie udało mi się tego zrobić we wspomnianym czasie, więc stwierdziłam, że dziś jest idealny dzień aby to nadrobić. Zdjęcia zostały wykonane w Gdańsku podczas moich krótkich wakacji. Starówka miasta idealnie nadaje się na tego typu fotografie. Nie trzeba dużo szukać aby znaleźć ciekawą scenerię do zdjęć. Ponieważ tego dnia dużo zwiedzaliśmy, postawiłam na dość wygodny zestaw, który sprawdza się w ciepłe, lecz nie upalne dni. Czerwone botki za kostkę, szorty, koszulka ze złotymi zdobieniami tworzy zestaw o lekko rockowym zabarwieniu. Komfortowo, luźno, bez niepotrzebnego nadęcia. W końcu czy ktoś lubi spacerować / zwiedzać w niewygodnym obuwiu i ubraniach krępujących wszelkie ruchy?













koszulka  - paulina ptashnik
kurtka - zara
spodenki - zara
buty - zara
zegarek - fossil
okulary - ray ban

fot: Adrian Urbański






4 komentarze:

  1. Mega stylówka i rewelacyjne foty !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega stylowo jest tu u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja kurtka!;) Zestaw rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo w moim stylu ;)
    i pierwsze czarno-białe zdjęcia - świetny klimat

    OdpowiedzUsuń