facebook

18 paź 2012



 Oto nadchodzi czas kiedy w końcu wyciągamy swoje cudowne kurtki z szafy. Nigdy nie lubiłam tego momentu. Przejście z etapu bezkurtkowego do „ciepła kurtka zawsze i wszędzie ” konkretnie mnie irytuje. Nigdy nie zrozumiem zagranicznych blogerek pochodzących z krajów wiecznego ciepła, narzekających na mniejsze możliwości stylizacji. Zgodnie twierdzą, że pogoda nie daje im szans na szaleństwa z płaszczami, kurtkami, futrami etc. Ja zwyczajnie w świecie im zazdroszczę i na pewno nie uważam, że nasza pogoda daje większe, lepsze szanse na stylizację. W końcu ile każda z nas posiada kurtek ?

Zawsze zastanawiałam się dlaczego noszenie futra w Polsce wczesną jesienią jest kojarzone z małym faux pas. Przecież raperzy w Kalifornii przemykają w puchowych kurtkach i nikogo to nie dziwi. Ja nie przejmując się faktem popełnienia gafy odziałam się w futro. I chyba wywołałam na ulicy lekkie zdziwienie. Ale to nic:)

Kiedy temperatura spada poniżej 10 stopni uznaję to za mróz. Jestem totalnym zmarzluchem, więc jesienią i zimą ponad wszystko cenię sobie ciepłą kurtkę, szal i czapkę. Kierując się chęcią ogrzania, stworzyłam stylizację łączącą futro i skórzaną spódnicę. Brzmi może trochę jak tani zestaw sado-maso jednak kiedy  przyjrzycie się zdjęciom zobaczycie, że to zestawienie materiałów idealnie do siebie pasuje. Inspiracją do powstania takiego połączenia były zdjęcia Kate Moss i Abbey Lee Kershaw.











futro - New Yorker
sweter - C&A
szal - H&M
spódnica - New Look
pasek - Moschino 
buty - Zara
torba - Bersha
okulary - Kenzo

fot: Adrian Urbański


Takie tam z aukcji!



40 komentarzy:

  1. Igutkowe cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądasz! Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz( 1 i 2 zdjęcie achh!!) Uwielbiam zestawy ze skórzanymi spódnicami, sama mam 3 i jeszcze pewnie jakąś kupię :D Fantastyczne masz to futro, pasek już dawno sobie obiecałam, że taki kupię <3
    Też jestem fanką, żeby nie było ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Sztuczne, ale ma swój urok. Naturalnego w życiu bym nie nałożyła :)

      Usuń
  5. ja też jestem totalnym zmarźluchem, już od połowy września grzeje termofor ;D i wiele oddałabym, żeby mieszkać tam, gdzie jest zawsze ciepło :) Cieszę się, że to sztuczne. Bo już miałam pisać, że to straszne mieć na sobie takie prawdziwe futro ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany uwielbiam ten zestaw ! cudowne futerko <3 ...a ja też jestem zmarzluchem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. super adorable!
    <3

    claireteressa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow this outfit is really classy, I like what you did there! Keep it up your blog is very interesting! Please check out my new post, thanks :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz;) Zapraszam na moje aukcje;) http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25081549

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna stylowa! A ludzmi nie warto sie przejmowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne futro! też jestem zmarzlakiem, ale póki co nie jest źle : D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing. So nice pics and style. I like the skirt. Great.

    Have a nice weekend.

    http://fashiondenis.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz!!!
    Znakomicie, stylowo i z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  14. może założymy klub zmaźluchów?
    podobnie zazdroszczę tym co nie doświadczają jesienno-zimowych przymrozków..bryyy
    Stylizacja super, zwłaszcza spódnica!
    futerko to zupełnie nie moja bajka, czułabym się jak mały bałwanek
    ale ty wyglądasz świetnie! (jak zawsze)
    xo
    Agata ♥ ąfi fąfi

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this super elegant comfy looking outfit! Great blog by the way!
    Meganne from The Vanity Theory

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous photos! That fur is awesome.

    <3 Josephine
    www.champagnestar.com

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW..podoba mi sie wszystko! Super tosobie wymyslilas
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, girl you have amazing style!!!

    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz:))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. great post!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ohh this is so elegant! charmingly!
    Thank you so much for visiting my blog and for your lovely comment!
    Maybe we follow each other !?
    Just let me know :)
    www.gvozdishe.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, a cała stylizacja jest mistrzowska po prostu ! :) Futerko jest świetne :)

    dziękuję za wizytę u mnie, pozdrawiam serdecznie, może obserwujemy? :)

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, genialny zestaw! i bardzo oryginalne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejej, jaka piękna *-*
    i ten cudny pasek.


    będę obserwować i dziękuję za odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG :)

    Świetnie dobrane wszystko.

    Futerko boskie, a pasek to moje marzenie :)

    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow!<3 stylowo<3
    futro bajeczne!<3
    przede ostatnie zdjęcie mega:)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne masz to futerko i w ogóle świetna cała stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your outfit.*_*
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. nice blog!)
    GIVEAWAY is in my blog!!! Invite you!))
    http://nataliandr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Very pretty!!!
    In LOVE with your coat!!

    pashionality.com

    OdpowiedzUsuń