facebook

16 sie 2012


„ Panowie, żar leje się z nieba.. ”  Tak. Ten cytat oddaje urok poprzedniego weekendu. Piękna pogoda, którą obdarowała nas natura umożliwiła nam wycieczkę rowerową nad zatokę. Przy okazji tej małej eskapady urządziliśmy mały piknik w otoczeniu jachtów. Na tę okazję wybrałam wygodną, skromną i nienarzucającą się  granatową sukienkę, która moim zdaniem pasuje do marynarskich klimatów.  Aby stylizacja nie była nudna przyodziałam moje usta w czerwoną szminkę. Wydaje mi się, że taki strój doskonale sprawdza się w takich warunkach. Nikt chyba nie chce w upale nosić masy dodatków. Za to zwiewna sukienka i delikatne sandały są idealnym rozwiązaniem, nawet na przejażdżkę rowerem.  











sukienka: Mango
sandały: Quazi
torebka: Zara
okulary: Kenzo
szminka: Estee Lauder

fot. Adrian Urbański

13 komentarzy:

  1. supoer sukienka..ale kurcze czy Ty wgl mozesz w czyms brzydko wygladac? heh kojarzysz mi sie z jakas modelka tylko nie moge sobie przypomniec ktroa

    Amadeusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wierz mi, że mogę :) ale z jaką modelką tego na pewno nie wiem :P

      Usuń
  2. mega tatuaz, brawa dla fotografa:P

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze wiecej, jeszcze wiecej...:))

    Ola K.

    OdpowiedzUsuń
  4. sprawiasz mi radosc...dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki jest Twoj naturalny kolor wlosow?

    OdpowiedzUsuń
  6. lekko, prosto i czerwona szminka, która zmienia więcej niż masa dodatków ;D lubię takie zestawienia i zazdroszczę upałów (za którymi nie przepadam, ale ile można mieć jesieni tego lata), bo do Gdańska coś nie docierają wcale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upały były tylko kilka dni. Póki co jest jeszcze ciepło,ale to chyba nie potrwa długo. :P Ale słyszałam, że w Polsce tragedia w tym temacie. ;P

      Usuń
    2. dwa dni pogrzało, a dziś na wieczór założyłam już sweter najwyższego kalibru ;D zawsze w takich momentach jestem przerażona wizją zimy, skoro w sierpniu w ruch idą najgrubsze swetry.

      Usuń
  7. taka kiecka na upały najlepsza ! rewelacyjnie wyglądasz :) czerwone usta rewelacyjnie komponują się z całością !

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful, classy outfit! I love the photos and the scenery! Thank you for your awesome comment! I love that you checked out my blog!

    http://kelformity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń