facebook

18 sie 2012

Miałam nie pisać o pogodzie. Wiem, nudy totalne. Jednak jak o niej nie wspominać skoro pochłonęła dzisiaj moje resztki energii ? Obecnie  za oknem jest chyba 40 stopni i jak słowo daję nie ma czym oddychać. Próbowałam jakoś uciec od tego piekła jednak nic nie pomaga. Nawet włączony wiatrak, nieliczna ilość ubrań na sobie i zasłonięte zasłony. Nic. Pozostaje mi jedynie modlić się o chłodną noc. W innym przypadku zejdę z tego świata z przegrzania.

Dzisiejsza stylizacja nie do końca nadaje się na taki upał. Na pewno pozbyłabym się spodni i kamizelki. ;) W zasadzie dzisiaj chodzi bardziej o fotografie, a nie to co mam na sobie, chociaż wiadomo, że tworzy to całość. Jednak chciałam pokazać efekty naszej wczorajszej wieczornej nudy. 






spodnie: Only
kamizelka: Priscilla Vintage Shop
bielizna: Etam

fot: Adrian Urbański



1 komentarz:

  1. moim zdaniem słońce napędza :)
    i fajną masz kamizelkę
    pozdrawiam
    Agata ♥ ąfi fąfi

    OdpowiedzUsuń