facebook

28 lip 2012


Ponieważ ostatnio lubuję się w motywach zwierzęcych- dziś stylizacja oparta na wzorze skóry węża i krokodyla. Zdecydowanie takie wzory kojarzą mi się z przepychem oraz drogimi dodatkami na które nie stać przeciętnego śmiertelnika. Jednak czy musimy zrezygnować z ich noszenia, bo tańsze odpowiedniki luksusowych produktów wyglądają trywialnie? Moja odpowiedź brzmi: NIE! Każdy na prawo poczuć się ekskluzywnie, chodź przez chwilę. Jak mawia bohater mojego ulubionego filmu, Sailor Ripley; „ Skóra węża jest symbolem mojej indywidualności i mojej wiary w wolność jednostki. Natchnięta tym zdaniem i pełna wiary w jego prawdziwość, dumnie prezentuje Wam moje wężowe spodenki i kopertkówkę wykonaną z imitacji skóry krokodyla. 
Kolejnym ważnym elementem tej stylizacji jest apaszka od Alexander’a McQueen’a. Jeden z tych dodatków, które noszę prawie do wszystkiego. Dla mnie jest to apaszka idealna i niezastąpiona.  
 Alexander MacQueen, bitches!













sweter: Mango
spodenki: Mango
buty: Zara
apaszka: Alexander McQueen
torebka: Ruby Hand Bags
 

2 komentarze:

  1. patrzę na sweter i zdecydowanie go uwielbiam, w moim mango jak zwykle nic nie ma, wybrakowany jakiś mam ten sklep chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dorwałam go na wyprzedażach. Co najśmieszniejsze wcześniej też go nie widziałam ;)

      Usuń